lördag 8 september 2018

An angel, stars and her Spiderman





När Veckans skiss presenterade sin utmaning så tänkte jag att det var på tok för länge sedan jag gjorde en Lo.

Så här kommer den

Felicia vår lilla ängel 
Du är i himmelen med alla stjärnor
och med dig så har du din älskade Spindelman.


Designarket kommer från Mintay och heter Birdsong.
Även stjärnorna är utstansade från Mintay Birdsong 

Så har jag då den bekännelse...

Spindelmannen är från Wish...har inte sett den någon annanstans.


Tänker på dig lilla hjärtat

2 kommentarer:

  1. Men åh vilken fin tolkning till din ängel! Fick nästan tårar i ögonen vad starkt att göra en så fin Lo. Stor Kram Annzo Veckans Skiss

    SvaraRadera
  2. Underbar LO på en vacker ängel! Jag håller med Annzo, jag blev rörd av din fina tolkning <3 Tack för att du valde att tolka VS! Kram Carina

    SvaraRadera